Boldogság

Ma reggel nagyon olajozottan mennek a dolgok. Idejében felkeltem, megreggeliztem,megborotválkoztam. Mérnöki pontossággal indult el a nap. Miközben csapdostam az arcomba a vizet, elgondolkodtam. Tulajdonképpen mi hiányzik az életemből? Persze az ember mindig tudna sorolni ezt azt.Valami ócska, kedves lány aki ölelget? Kétlem.Túl sokat kellene vele beszélgetni. Az emberek csak lehúznak. Nehezékek. Éreztem ahogy szívódik fel bennem az étel, emésztek. A vénáim szállítják a különböző anyagokat, zsírokat,fehérjét és minden képtelen nevű dolgot. Aztán jött a nagy felismerés a sötét,ürességtől kongó fejemből. Ez az élet! Nincs mit keresnem. Nincs mit megtalálnom. Nincs mit elérnem. Hiszen élek, élem az életem. Ez pedig elindított egy eufórikus állapotot korán reggel bennem és bedrogozott a szürke, középszerű életem. Olyan elégedett voltam ma reggel a tükör előtt mint a jp morgen chase CEO-ja reggelente. Vagy annál is elégedettebb. Lehet ez a boldogság. Az emberi élet egyik legnagyobb hazugsága pedig az hogy mindig felfelé kell tekintgetni. Pont fordítva. Lefelé kell, átvizslatva azt hogy milyen sok mindened van. Egészséged, élelmed, borod, vized. Teljes életed van! Boldog ember vagy te is!

1 thought on “Boldogság

Leave a comment